woensdag 11 mei 2016

Beautygloss Party 2016

Hej hej!

Afgelopen zaterdag was het weer zover: de Beautygloss Party! Dit jaar was het de laatste keer dat het gevierd zou worden en daarom leek hij mij wel leuk om er ook dit laatste jaar weer heen te gaan.Het feest begon om 11.00 uur. Wij waren er rond 10.30 uur en er stond al een rij voor de deur. De rij werd steeds langer en langer, maar toen de deuren eenmaal open waren ging het heel snel. Eerst even muntjes halen en alvast een paar beautystands bekijken. Hierna gingen we naar het podium, want om 12 uur werd de party geopend! De host van deze party was Rutger van het Youtube kanaal Furtjuh. Na de opening van Mascha kwam TP4Y optreden.

Er waren weer heel veel verschillende merken aanwezig, zo was o.a. Lush, Real Techniques, W7, NYX, Andrélon en nog veel veel meer aanwezig! De meeste lieten ook dingen zien en je kon van alles proberen. Ook waren er workshops waar je je voor kon aanmelden. De hele dag door waren er ook verschillende dingen te zien op het podium, zo kwam onder andere een stylist van Andrélon een hairtutorial geven en gaf NYX twee grote beautypakketten weg.
Bij de ingang kreeg je 3 muntjes, deze kon je uitgeven aan een macaron, limonade en popcorn. Erg lekker dus!

Ik heb verschillende leuke dingen gekocht die ik gelijk aan jullie wil laten zien! Zoals elk jaar kreeg je weer een goodiebag mee naar huis, dit is de Andrélontas. Ook was er weer een stand van een beautybox aanwezig, dit keer de BluxBox.

Er was een speciale beurseditie van de BluxBox te koop, van €14,95 voor €7,50! Erg leuk om een keer zo'n box uit te proberen dus! Vorig jaar hadden ze ook een beautybox te koop voor de helft van het geld, en ook toen vond ik het erg leuk, dit jaar heb ik dus weer een box gekocht!

De volgende producten zaten in deze beurseditie:
Revitalise Bamboo Sheet Mask - Earth Kiss
Droogshampoo - Batiste
Hydro-Nourishing Cream - Kueshi
Body Balsem Tamarinde & Ingwer - Aldo Vandini
Protective Moisturizer - Shiseido
Purifiying Cleaning Mask - Bergman Beauty Care


Verder kocht ik ook nog de Invisibobble Original in Crystal Clear (doorzichtig) voor €4,95. Ik heb op dit moment neppe invisibobbles van de Primark maar ben toch wel erg benieuwd naar de echte!
Ook kocht ik een pakketje van het merk Allure Kristalpad. Dit zijn van die pads waarmee je heel gemakkelijk, snel en pijnloos je benen kunt ontharen. Ze deden het even voor op een stukje van mijn been en de haartjes waren gelijk weg en mijn been was super zacht. Ik had hier al eerder over gehoord en ben er erg benieuwd naar! In dit pakketje zit het starterspack en de navulling en ook kreeg je er gratis een Bodycrème Argan bij! Alles bij elkaar koste het €35,- en ze zeggen dat je er drie jaar mee kunt doen, ik ben benieuwd!

Tot slot nog de goodiebag in de Andrélontas. De volgende producten zaten in de goodiebag:
Kokos Boost Shampoo - Andrélon
Lip Candies 07 Vanilla Cream - Essence
Vanilla Fudge - Johnny Doodle
Een zetje nepnagels waarbij geen lijm aan te pas komt - Elegant Touch Express
Chilly Gel voor de intieme zone
Absolute Eye Color 400 My First Copperware Party - Catrice
Max White One - Colgate
Shape Your Curl Gel Spray - Andrélon

Ik heb het weer ontzettend naar mijn zin gehad ondanks de drukte en de warmte! (buiten was het iets van 25 graden en ook binnen was het erg benauwd) Helaas was dit alweer de laatste editie van de Beautygloss Party, misschien dat ik nu maar eens een keertje een kijkje moet nemen bij de huishoudbeurs, daar ben ik namelijk nog nooit geweest!
Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te lezen en waarschijnlijk komt er ook over een tijdje een artikel over de Allure Kristalpads en de Invisibobble als ik ze goed uitgeprobeerd/getest heb!

Hejdå!
Xx Carmen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten