dinsdag 5 april 2016

What I Got For My 21th Birthday

Hej hej!

Afgelopen donderdag (31 maart) was ik jarig! Ik zou het eigenlijk op 1e paasdag vieren met familie, vrienden en kennissen, maar aangezien bijna iedereen in dit huis ziek was is het feestje helaas niet doorgegaan. Wel hebben we lekker met ze allen gegourmet, om toch een beetje de paassfeer en feestsfeer in huis te hebben.
Op donderdag kwam mijn beste vriendin gezellig langs en ook mijn oma. Vandaag laat ik zien wat ik heb gekregen!


Laten we beginnen met de kadootjes die ik in Zweden heb gehad. Ik kreeg van mijn ouders en broertje alvast een lekkere chocoladereep met stukjes Daim en een armbandje. Dit armbandje is gemaakt door een collega van mijn moeder, erg leuk!

Dan de kadootjes die ik van mijn beste vriendin heb gekregen. Alles zat mooi ingepakt in een leuk kadotasje. Het eerste wat ik open maakte was een thermosfles van het merk Duka. Duka is een Zweeds merk, er zit sinds kort een Duka winkel in Hoofddorp. Heel erg handig zo'n thermosfles, dan hoef ik niet elke keer thee of koffie te kopen op school maar kan ik het gewoon thuis maken en meenemen!
Ook kreeg ik een Rimmel Super Gel lakje in een hele lieve, mooie lichtblauwe kleur.
Een wit kaarsje met madeliefjes zat er ook bij, en een lekkere douchegel van de DM (Duitsland).

Daarnaast kreeg ik nog een cadeaukaart van de Etos van de moeder van mijn beste vriendin. In het zakje zaten ook nog allemaal testertjes en haarspeldjes.
Van de oma van mijn nichtje en neefje kreeg ik een lekkere douchegel van het merk Therme.

Mijn broertje woont in Zweden, maar toch had hij geregeld dat er kadootjes voor mij klaar stonden. Hoe lief! Ik kreeg een lekkere douchegel van Dove samen met een deo spray en een grote pot vol met snoep. Lekker lekker!

Van mijn oom, tante, nichtje en neefje kreeg ik alvast wat dingen voor mijn uitzet, handig voor later dus! Zo kreeg in een grijze snijplank met filtjes aan de onderkant zodat deze niet over het aanrecht schuift terwijl je aan het snijden bent. Ook kreeg ik een glazen ovenschaal met deksel, die je ook als extra ovenschaal kan gebruiken. Lekkere paasbonbons maakten het kado af.

Dit waren mijn verjaardagscadeaus! Ook heb ik verschillende leuke kaarten gehad, dat blijft altijd leuk. Ik ben weer erg verwend :)
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en te zien!

Hejdå!
Xx Carmen


SV: Hej hej! Förra torsdagen fyllde jag 21 år. Idag vill jag visa er mina födelsedagpresenter!
- Från min bästa vän fick jag en thermos, värmeljus, nagellack och duschgel.
- Från hennes mamma fick jag ett presentkort för parfymeriet.
- Från min kusins mormor fick jag en duschegel av märket Therme.
- Från min lillebror fick jag duschgel av märket Dove och en deo. Jag fick även en kartong ful med gosdis!
- Från min moster, hennes man och barn fick jag grejer för när man flyttar ur huset. Så fick jag en ugnskal, skärbräda och choklat.

6 opmerkingen: